Menü

21 Ocak 2016 Perşembe

L'Oréal Paris Nude Magique CC Krem

L'Oréal Paris

Nude Magique CC Krem


L’oréal Paris’ten makyaj ve cilt bakım ürünlerinde yeni tanıştığım Nude Magique CC (yeşil, leylak ve kayısı içerikli) kremiyle sizleri tanıştırmak istiyorum. İçinizden bazıları bu yada bir başka CC kremi kullanmış olabilir ancak benim ilk CC kremim olduğunu söyleyebilirimJ tester şeklinde bir çok markanın farklı ürünü denendi ve içlerinde Loreal CC nin yeşil olanı tercih edildi. Son 1 haftadır sadece bu ürünü kullandığımı belirtmek isterim. Bakalım CC kremler ne işe yarıyormuş biraz bundan bahsedelimJ
*Cilde uygulanan CC krem, akıllı pigment içeriğiyle fondöten etkisini hafif nemlendirici etkisiyle birleştiriyor. Yani ciltteki ağırlaşma duygusunu ortadan kaldırarak doğal bir görünüm elde etmemizi sağlıyor. Günlük makyajda fondöten kullanmayı pek tercih etmeyen bir kişi olarak aynı zamanda sadece nemlendirmenin yetersiz kaldığını düşünenlerden isen cildinin ihtiyacı olanı keşfederek muhakkak böyle kremi tercih etmelisiniz.

·         Anti-Redness: Yeşil krem içeriği ciltteki kızarıklık görünümünü ortadan kaldırır.
·         Anti-Fatigue: Kayısı içerikli kremiyle yorgun görünümü ortadan kaldırıp cildi canlandırır. 
·         Anti-Dullness: Leylak krem içeriği cansız görünümü sağlıklı ve canlı bir ten rengine dönüştürür.

Ben cilt tonumu daha net eşitlediğini hissettiğimden ve kış aylarında özellikle kırmızımsı bir tona sahip olduğumdan en çok yeşil olan seriyi kendime yakıştırdım sanırımJ

*Fazla akışkan bir yapıya sahip olduğunu söyleyebilirim, hızlıca atıveriyor kendini tüpünden bundan mütevellit dikkatle kullanmak gerekli zira koca tüpü 1 ayda bitiriveririsinizJ

*Günlük hayatımdan istediğim hafif nemlendirme sağlıklı, göze çarpmayan ancak parlak bir ten isterim ve işte bu ürün tam olarak bunu sağlıyor.

*Göz altlarım dahil uyguladığım bu krem aynı zamanda 20 faktör koruyucu pigment içerdiğinden kış aylarında ihtiyacımız olan korumayı da sağlıyor.

*Bence karma yada karma dan yağlı ya geçişli cilt tonları için daha uygun ben bile öncesinde nemlendirici kullanıyorumJ yani sonrası bir pudraya vs ihtiyaç yok, minimum malzeme ile maksimum çıktı almak amaçJ

*Cilt renginde vaat ettiği nötrleşmeyi kesinlikle sağlıyor ancak lekelerde yada her hangi bir deformasyonu kapattığını söyleyemem. Kimilerinde turuncu bir görüntü oluşturduğu şikayetlerini okudum ancak ben böyle bir etki görmedim.

*Eğer bir CC krem almayı düşünüyorsanız buaradan başlayabilirsiniz, ilk fırsatta mor olanı da almayı planlıyorumJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder