Menü

6 Kasım 2015 Cuma

KIŞ AYLARININ VAZGEÇİLMEZİ BORDO!!! DELICIOUS LIPSTICK STYLO



Geçen kış severek kullandığım yaz aylarında kısa süreliğine rafa kaldırdığım bu miss kokulu, rengi - performansı harika ruj şimdilerde yine favorim:)

DELICIOUS LIPSTICK STYLO -  DS.14  RİSE OF MODERN CİTY
Flormar'ın bu serisinde birçok rengi olsada bordo tonunda ki bu ruj  benim favorim, Flomar internet sitesinden renk alternatiflerini görebilir, satın alabilirsiniz... içeriğindeki vitamin E, kakao, shea yağı ve orkide kompleksi sayesinde cildin nem dengesini koruyarak yumuşacık ama mat bir görünüm elde edersiniz.. Bu yapısı sayesinde dokuya yumuşaklık kazandırarak, kolay uygulama imkanı sunar. Ayrıca SPF 15 koruma faktörü ile dudakları güneşin zararlı ışınlarına karşı korur. Ben öncesinde herhangi bir nemlendirme yapmadan aynı tonlarda dudak kalemi ile çerçevesini yapıyorum ardından direk uyguluyorum kalın bir hat şeklinde. Bu şekilde mat, yoğun ve çarpıcı bir renk elde ediyorum. Kalıcılığı benim gibi sürekli dudaklarıyla oynayan bir kadın için bile bir hayli uzun, 4 saat civarı tazeleme ihtiyacı hissetmeden kalıcılığını koruyor..Sonrasında hafif renk açılsada kullanıma engel olacak bir hal almıyor. Nemlendirmesi, kolay uygulanışı, kalıcılığı ve fiyatı bakımından bu serinin bu ruju neredeyse tam puan aldı benden.. koyu tonlu olanlar ortalama olarak aynı performansta olsa da açık tonlu olanlar içi aynı şeyi söylemeyeceğim:(((( 

SEVGİLER:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder